El Departament de Sistemes i Tecnologies de la Informació del Departament de Salut de Dénia -DSD-, gestionat pel grup sanitari Ribera, ha posat en marxa noves funcionalitats a l'APP Mostrador Virtual MS.
Les novetats que s'han afegit a l'aplicació ofereixen serveis digitals que són pioners al sector sanitari i que pretenen facilitar les gestions dels usuaris.
Entre les funcionalitats més destacables, hi ha:
La disponibilitat i accés dels pacients a la seva documentació administrativa i clínica, així com la visualització i la descàrrega de les imatges radiològiques.
La visualització de les cites que tenen pendents, amb l'hora i el centre sanitari on han d'acudir i la possibilitat de guardar-la al calendari del telèfon mòbil.
El registre de la cita amb l'especialista en arribar a l'hospital. Immediatament se li genera un missatge a l'app que us mostra el número de consulta i on es troba situada la mateixa.
La creació i la descàrrega d'un document PDF amb el justificant de la cita amb l'especialista mèdic.
La comunicació des de la pròpia aplicació amb el servei de gestió de pacients per modificar una cita, resoldre dubtes o fer qualsevol tràmit administratiu.
Els canvis ofereixen nombrosos avantatges: faciliten les gestions, eviten desplaçaments innecessaris als centres de salut o hospital i permeten als usuaris disposar d'informació clínica de cites i proves al dispositiu.
Segons Vicent Moncho, director de Sistemes i Tecnologies de la Informació del DSD: “El principal benefici és disposar al teu mòbil dels resultats de les proves com les imatges radiològiques” i afegeix: L'APP permet als pacients tenir un control sobre el procés assistencial. A més, és molt senzilla d'usar per la seva arquitectura i permet als usuaris fer gestions sense visitar el taulell administratiu ni perdre temps al telèfon
L'aplicació de Mostrador Virtual MS és gratuïta i està disponible tant a Apple Store per als usuaris d'iPhone com a Play Store per als Android.