Carregador

Informació d'Interès

Com fer per obtenir una cita per primera vegada?

Podeu obtenir una cita punxant aquí o trucant al telèfon 965648604 per Atenció Primària o 966429000 per a l'Hospital.

No pertanyo a el Departament de Salut de Dénia, puc obtenir una cita a l'Hospital de Dénia?

Sí, encara que no sigui pacient de el Departament de Salut de Dénia, pot obtenir una cita al nostre hospital. Poseu-vos en contacte amb nosaltres i l'informarem en cada cas.

Com anul·lar o modificar una cita amb l'especialista o una prova diagnòstica?

Truqui a l' 965648604 per Atenció Primària o al 96642900 per contactar amb l'Hospital. També pot fer-ho a través d'aquesta web, punxant aquí.

No pertanyo a el Departament de Salut de Dénia, puc anar a les Urgències de l'hospital si em passa alguna cosa?

Per descomptat, l'Hospital de Dénia és un hospital públic de la xarxa valenciana de salut. Atenem a tots els pacients que entrin per Urgències encara que no pertanyin a aquesta àrea de salut.

Sóc un pacient estranger, puc seguir amb la meva tractament de diàlisi a l'Hospital de Dénia?

Sí, oferim tractaments de diàlisi per a persones desplaçades. Si voleu gestionar una reserva, contacti amb nosaltres.

Puc ser atès a l'Hospital de Dénia amb la meva targeta sanitària o hauré de pagar ?.

Sí, és clar seràs atès pel Servei d'Urgències i no hauràs de pagar cap quantitat. Acceptem targetes sanitàries de totes les comunitats autònomes.  consulta aquí els circuits:

Sóc d'un altre país. Amb quina departament he de contactar perquè m'atenguin a l'Hospital de Dénia?

Els pacients europeus tenen la Urgència coberta amb la targeta sanitària europea. Si l'atenció deriva en una cita posterior amb l'especialista, hauran de sol·licitar al seu país els formularis S1 o S2

Visc en una altra comunitat autònoma, ¿Amb quí podria contactar perquè m'atenguin a l'Hospital de Dénia?

Sí, al Servei d'Urgències s'accepten totes les targetes sanitàries de totes les comunitats autònomes.

Si desitja una cita programada amb algun especialista, deu sol·licitar una lliure elecció, punxant aquí.

El meu assegurança de viatge cobreix tota la meva assistència?

Depèn de les cobertures que tinguis contractades. El Departament d'Admissió es posa en contacte amb l'assegurança per fer les gestions pertinents.

Què faig si tinc dubtes amb la meva factura, si sóc un pacient privat?

Contactar directamenete amb facturacion@marinasalud.es

Com saber quins tipus de cirurgies, tractaments i tècniques ofereixen?

Pots consultar la nostra cartera de serveis.

Si tens dubtes, pots sol·licitar més informació aquí.

Estic acompanyant un familiar i desitjaria saber quan puc entrar i sortir de el centre.

Informació subjecta a restriccions pel COVID. Consultar informació específica sobre aquesta qüestió al nostre web.

 

L'Hospital de Dénia és un centre de portes obertes. Pots visitar al teu familiar o amic en l'horari que més et convingui, evitant fer soroll excessiu.

No està prohibida la visita d' menors, Però es recomana que no ho facin.

Sí, hi ha horari de visites per als pacients hospitalitzats a la UCI i en l'àrea de observació de el Servei de Urgències.

Observació d'Urgències

  • 08: 30-09: 00
  • 13: 30-14: 00
  • 20: 30-21: 00

UCI

  • 13: 00-13: 30
  • 20: 00-20: 30

Quin és l'horari de visites per a la sala d'Observació d'Urgències i de l'UCI?

Informació subjecta a restriccions pel COVID. Consultar informació específica sobre aquesta qüestió al nostre web.

 

Sense pandèmia, aquest és l'horari de visites:

Observació d'Urgències

  • 08: 30-09: 00
  • 13: 30-14: 00
  • 20: 30-21: 00

UCI

  • 13: 00-13: 30
  • 20: 00-20: 30

Necessito informació sobre un familiar que està sent atès en aquest hospital. Com puc obtenir-la?

La llei de protecció de dades prohibeix oferir cap tipus d'informació clínica a tercers. Només amb el consentiment exprés del pacient, i per escrit, Podrem facilitar-la. A més, haurà d'aportar documentació oficial per acreditar el parentiu (llibre de família)

Pot sol·licitar-la en dcl.sol·licituds.dupolicados@marinasalud.es

Hi ha un error en la meva Informe mèdic, com ho puc rectificar?

Per a tots els pacients hi ha un dret de rectificació d'informe mèdic. Els tràmits es realitzen en el SAIP, Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient.

Quan comença la campanya de vacunació contra la grip? Qui es pot vacunar?

La campanya de vacunació contra la grip sol començar -abans de la pandèmia per COVID-19- a finals d'octubre i es perllonga fins a mitjans de gener. La vacuna està especialment indicada per als grups de risc: majors de 65 anys, personal sanitari, embarassades i pacients crònics.

Pots sol·licitar la teva vacuna contra la grip al teu centre de salut, fins i tot si no ets població protegida.

Estic embarassada i m'agradaria anar a el Programa de Visites Prepart. Què he de fer?

Contacta amb desenvolupament.corporatiu@marinasalud.es perquè a que organitzin la teva visita a l'Hospital de Dénia

On puc presentar una queixa, suggeriment o agraïment?

En qualsevol taulell d'l'Hospital. Pregunti al nostre personal de suport.

També en el SAIP -Servei d'Atenció i Informació al Pacient-

Com puc fer pràctiques a l'hospital?

Tenim subscrits convenis amb diversos centres de Secundària i Universitats. Pots consultar en l'apartat de docència.

Per a més informació pots enviar un correu a formacion@marinasalud.es

Com podria col·laborar com a voluntari de l'Hospital de Dénia?

Agraïm en gran manera els gestos de voluntariat. No obstant això, per a realitzar aquestes accions amb nosaltres, has de pertànyer a alguna de les associacions amb les que tenim subscrit conveni de col·laboració.

Si necessites més informació, pots contactar-nos a comunicacion@marinasalud.es

On puc trobar informació sobre la formació MIR, metge intern resident?

Pots consultar l'apartat de docència

També enviar un correu a formacion@marinasalud.es

A quina adreça de correu electrònic puc enviar el meu currículum?

Si vols treballar amb nosaltres, envia el teu CV a persones@marinasalud.es

Gràcies pel teu interès!

Som una Associació i estàvem interessats a col·laborar amb l'Hospital, com podem fer-ho?

Escriu-nos a comunicacion@marinasalud.es i et contactarem perquè ens expliquis el teu projecte i quines són les possibilitats de col·laboració.

Com puc arribar a l'Hospital de Dénia?

Pots veure el mapa de localització

Hi ha servei d'autobús a l'hospital?

Sí, hi ha un autobús que enllaça Dénia amb l'Hospital.

Consulta aquí els horaris

Tinc una urgència mèdica, a qui he de trucar?

112

¿Els metges parlen el meu idioma?

Alguns parlen llengües però tenim un servei de traducció en Urgències que realitzen interconsultes. Parlen la majoria dels idiomes europeus.

Està permesa l'entrada de gossos al recinte hospitalari?

De moment, no és possible. Només està permès l'accés als gossos guia per a invidents.

Pot passar la nit amb mi un familiar?

Per descomptat, disposa d'un sofà llit en cadascuna de les habitacions individuals de la planta d'hospitalització.

Per què no puc utilitzar els meus propis medicaments quan estic a l'hospital?

Per seguretat clínica, perquè no hi hagi interaccions medicamentoses amb els que et estem subministrant aquí. Si tens dubtes, pregunta al teu metge.

Puc utilitzar el meu propi pijama?

No és recomanable ja que dificulta les tasques d'exploració i cures d'el personal sanitari.

Quan obre el quiosc?

Horari

De dilluns a divendres de 09: 00-14: 00 i de 16: 30-19: 00

Dissabtes i diumenges de 09: 00-14: 00

Servei d'habitacions de 16: 00-17: 00

Com i on si la medicació que necessitaré quan em donin d'alta?

Pots acostar-te a qualsevol oficina de farmàcia de la Marina Alta. Si vas fora d'horari, en cada farmàcia trobaràs informació sobre les que estan de guàrdia aquest dia. consulta aquí

On puc fumar?

És millor que no fumis, la teva salut t'ho agrairà però, si ho fas, has de sortir del recinte sanitari. Fora de la tanca que envolta el centre.

Metges

Pediatres

bloc quirúrgic

UCI i URPA

infermeria

Auxiliars d'Infermeria

Tècnics Sanitaris

Covid-19

qode-Eliptic-slider

Drets

 

Al respecte a la seva personalitat, dignitat humana i intimitat

 

A que es respecti el caràcter confidencial de les dades referents a la seva salut

 

Que se li assigni un metge

 

conèixer tota la informació disponible sobre qualsevol actuació en l'àmbit de la seva salut

 

Que se li comuniqui la seva informació clínica de manera comprensible i adequada a les seves necessitats

 

manifestar la seva voluntat futura

qode-Eliptic-slider

deures

 

col·laborar en el compliment de les normes

 

A tractar amb el màxim respecte als professionals que tenen cura de la seva salut

 

cuidar les instal·lacions de l'hospital col·laborant en el seu manteniment

 

A signar el document de alta voluntària quan no desitgi rebre el tractament que se li ha indicat

 

A responsabilitzar-se de l' ús adequat de les prestacions ofertes