Carregador

Taulell Virtual

Taulell Virtual

Gestioni des d'aquí les seves cites i altres tràmits administratius.

 

Vol ser atès al nostre hospital?

Vol ser atès al nostre hospital?

Si no pertany al nostre departament de salut i vol ser atès en el nostre hospital, Informeu-vos aquí.

 

verd

Atención Primària

vermell

Hospital de Dénia

blau

Urgències 24 hores

verd

Necessita una cita?

  • especialitats quirúrgiques

  • especialitats mèdiques

  • Unitats

Principals indicadors

8,7

satisfacció pacients

68

Demora quirúrgica

33

demora especialitats

programes

 

Tenim disponibles a la nostra cartera de serveis tècniques punteres, mínimament invasives, així com unitats de tractament integral o escoles de pacients.

Entre les tècniques mínimament invasives hi ha la embolització d'hemorroides i de artèries prostàtiques, En radiologia intervencionista; a més de làser verd, los tratamientos endoscòpicso la radiofreqüència.

Qualitat

 

Apliquem un sistema de gestió de la qualitat i millora contínua en tots els nostres processos. A més tenim 22 àrees certificades, El que ens proporciona major seguretat i qualitat en l'assistència sanitària.

L'estratègia centrada en la experiència del pacient ha d'estar en l'ADN de cadascun dels nostres professionals, fet que suposa un canvi cultural en qualsevol organització sanitària.

socialment responsables

 

La Responsabilitat Social Corporativa, RSC, és un dels aspectes fundacionals recollits en la missió de l'Organització.

S'aborden qüestions amb l'accessibilitat a el sistema sanitari, la Qualitat, la formació contínua, La cura dels pacients crònics, Les relacions institucionals, la promoció de la salut o la humanització dels espais sanitaris.

Seguretat del pacient

Treballem per evitar la variabilitat clínica i en el desenvolupament de processos que augmentin la seguretat.

Treballa amb nosaltres

Aquí trobaràs algunes de les opcions laborals vigents i el correu electrònic on enviar Currículum Vitae.

Formació, docència i investigació

Informació sobre els nostres programes de formació, la docència -MIR, AIR i Erasmus i les línies d'investigació en marxa.

Notícies

cuidArt
Coneix-

Necessites una cita?

Si no pertany al nostre departament de salut i vol ser atès al nostre hospital.

Des d'aquí podrà sol·licitar la seva cita per a ser atès bé en atenció primària o per un metge especialista.

  • Li oferim la possibilitat de Anul·lar, Canviar o solucionar dubtes sobre la seva cita en atenció especialitzada hospitalària.
  • Si per qualsevol motiu no pots acudir a la teva cita i necessites canviar-la, anul·lar-la o sol·licitar més informació sobre la seva cita, només has d'omplir el formulari corresponent amb el teu SIP, dades personals i el motiu de l'anul·lació o canvi per tramitar-lo.
  • Si necessita una visita al seu especialista d'Atenció Primària, contacteu-nos.

També pot trucar a l': 966429000

A més pot telefonar a l': 965648604

Cita per Vacuna COVID?

Sol·licitud cita vacuna covid

Si encara no t'has vacunat contra el COVID-19 o no tens la pauta completa, pots contactar amb nosaltres, a través del telèfon 965648604, O omplir el següent formulari:

Dosi a vacunar:

tràmits administratius

Contacte comunicat de baixa

Mitjançant aquest tràmit està demanant una nova baixa mèdica. Per a això, ha de facilitar-nos el nom de l'empresa, ja que ocupa i des de quina data necessita la baixa.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
contacte justificants

Tràmit per sol·licitar un justificant d'assistència de la seva cita o hospitalització. Indiqui, si us plau, quin dia va tenir lloc la cita i si la cita va ser al seu centre de salut oa l'hospital.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte dubtes citació

Li responem els seus dubtes respecte una cita ja programada o pendent d'esmentar.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte renovació receptes

Se li concertarà una cita amb el seu metge per renovar la recepta del seu tractament habitual.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte notificació resultats

Se li concertarà una cita amb el seu metge per veure els resultats del seu analítica.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte Part Ambulància

Se li concertarà una cita amb el seu metge d'Atenció Primària per tramitar l'informe d'ambulància.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.

La Targeta Sanitària és l'element efectiu d'identificació de cada ciutadà i d'acreditació de l'tipus de serveis i de prestacions sanitàries que legalment i individualment té reconegudes a la Comunitat Valenciana.

  • tràmit telemàtic que permetin actualitzar les dades de la targeta sanitària (SIP) sense haver de desplaçar-se als centres de salut.
  • formulari alternatiu a el tràmit telemàtic per actualitzar les dades de la targeta sanitària (SIP) als ciutadans que no disposin certificat electrònic.
  • tràmit telemàtic per a pagament taxa SIP perduda.
Contacte tràmits SIP

Per a altres tràmits com: caducitats, expedició, TSE, pacients estrangers, dubtes i informació ompli el següent formulari.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.

Si es requereix un informe de vacunació, estarà disponible per al seu accés i descàrrega un cop registrada la vacunació. Aquest informe podrà descarregar des del web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a través del següent link: http://coronavirus.san.gva.es/ca/web/vacunacion/inicio

Simplement tenir a mà la targeta SIP i un telèfon mòbil en el qual rebrà per SMS el codi d'accés per a la descàrrega de l'certificat de vacunació COVID.

Contacte lliure elecció metge primària

Els usuaris i pacients de el Sistema Valencià de Salut podran triar metge d'Atenció Primària en qualsevol dels departaments de salut en què s'ordena el Sistema Valencià de Salut.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte Documentació Clínica

Mitjançant el següent enllaç podrà obtenir els formularis necessaris per a la Sol·licitud de Documentació Clínica de l'Hospital de Dénia. Us recomanem que el presenti emplenat i acompanyat dels documents acreditatius per al seu registre a la Recepció Principal de l'Hospital de Dénia o al Centre de Salut corresponent, on també pot sol·licitar-ho per emplenar. Una altra informació, altres dubtes ompli el següent formulari:

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.
Contacte Voluntats anticipades

Es tracta d'un document en el qual una persona manifesta de forma anticipada els desitjos o instruccions que, sobre les actuacions mèdiques, s'hauran de tenir en compte en cas de trobar-se en una situació en què les circumstàncies no li permetessin expressar lliurement la seva voluntat. Aquest document serveix perquè tals desitjos siguin respectats i complerts pel metge o l'equip sanitari que hi intervenen, quan la persona que ha atorgat el document es trobi impossibilitada de manifestar la seva voluntat per deteriorament físic o psíquic.

He llegit i accepto la Política de privacitat i condicions d'ús i declaro ser major de 16 anys.
Vull rebre notificacions de Marina Salud i informació d'utilitat per a la cura de la meva salut i benestar.

SAIP

El Decret 138/2012, de 14 de setembre, de Consell, regula els Serveis d'Atenció i Informació a l'Pacient (SAIP). S'hi estableix que es constitueixen com un servei integrat en el Departament de Salut, que coadjuva a interconnectar i homogeneïtzar les activitats i criteris d'actuació de l'assistència sanitària i sociosanitària.

El Servei d'Atenció i Informació a l'Pacient -SAIP- és la unitat funcional responsable de atendre, informar i assessorar a la ciutadania que utilitza el sistema sanitari públic.

 

Per assolir els objectius d'eficàcia i eficiència, els següents serveis:

  • Tramiten la lliure elecció en àmbit hospitalari i centres d'atenció primària.
  • Informen sobre els requisits per accedir a la història clínica.
  • Tramiten la sol·licitud d'una segona opinió mèdica.
  • Coordinen les activitats de l'voluntariat als hospitals.
  • Gestionen els suggeriments, queixes i agraïments que puguin produir-se pel funcionament dels serveis sanitaris.
  • Eleven consultes i participen en el Comitè de Bioètica Assistencial de el Departament de Salut.
  • Registren els documents de voluntats anticipades.
  • Orienten a les i els pacients sobre qualsevol qüestió relacionada amb els serveis sanitaris.
  • Coordinen les sol·licituds dels i les pacients i les estructures sanitàries.

 

El SAIP vetlla pel compliment dels drets i obligacions dels / les pacients, els facilita informació i tramita els assumptes que siguin de la seva competència, proporcionant la documentació homologada que per a això es requereixi.

 

 

Localització

 

SAIP Hospital de Dénia
Telèfon:

966429009

966429350

966429354

Correu electrònic: hdenia_saip@gva.es
Atenció a el públic de forma presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

 

SAIP Centre de Salut Integrat Dénia I (La Pedrera)
Telèfon: 966429164
Correu electrònic: aadep13_saip@gva.es
Atenció a el públic de forma presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

 

tràmits que es poden realitzar de forma telemàtica, si disposa Vè. de signatura electrònica o clau (si no disposa d'elles pot descarregar els formularis per realitzar els tràmits en el SAIP).

 

 

Suggeriments
Agraïments
queixes

 

 

A la web de la Conselleria de Sanitat, també poden accedir als formularis associats a les gestions més comuns, que han de presentar al SAIP, per a la seva tramitació.

Informació sobre proves